Ny saksdialog
[Se YouTube film her]

Ny meny

Saksvisning i fullskjermmodus
Klikk utvidelsesikonet for å begynne å bruke fullskjermvisning.

Dette er fullskjermvisning:

Utvidet saksloggvisning
Et nytt brukergrensesnitt introduseres for "Utvidet logg" i 9.0.
Du kan klikke saksloggoppføringene og vise dem til høyre. Du kan også svare på e-post fra denne visningen.

[Se YouTube film her]

Ny loggdialog
Ny loggdialog med ny teksteditor.
Klikk på ekspanderikonet for å få opp verktøylinjen


Du kan få opp en egen hjelpemeny for å lese om alle de avanserte redigeringsmulighetene i denne nye teksteditoren ved å trykke på hjelpknappen.

Ny e-postdialog
Ny e-postdialog med ny teksteditor.
Klikk på ekspanderikonet for å få opp verktøylinjen.

